Thursday, September 21, 2006

Fra regn til sol



Her har det vært surt og kaldt noen dager nå. Det har regnet masse, men en skal ikke klage etter en lang sommer med masse sol. I ettermiddag kom sola tilbake, og det var deilig. De sier at det skal bli varmt og fint i helga, så jeg må prøve å finne på noe å gjøre ute. Bladene på trærne har nå begynt å bli litt gule, men treet utenfor vinduet vårt er fortsatt grønt.

Jeg må vel sette inn noen bilder av gutten i dag også, deler av familien forlanger det.

Det er nå ikke så mye spennende som skjer her borte for tiden. Hverdagen består for det meste av jobbing. Dagens høydepunt for meg er å hente August i barnehagen. Han kommer alltid løpende mot meg med et smil. Det er alltid like flott. Særlig godt er det å se han komme etter en kald og regntung dag på jobben.

Jeg fikk forresten en telefon fra Elin Bergseth i går. For dere som ikke kjenner henne så er hun ei venninne fra min tid ved Atlanten videregående skole. Hun fortalte meg at hun var i USA. Hun var her tidligere i sommer også for å jobbe på en gård utenfor Washington DC (som er et godt stykke fra Seattle). Hun er nå tilbake for å kjøpe en hest hos the Amish i Pensylvania. Hesten skal bli stående i karantene i en måned i USA før den blir shippet til Hamar. Jeg får oppdatere dere mer om den saken senere. Gleder meg til å se bilder, og jeg skal definitivt besøke hesten neste gang jeg kommer til Norge.

No comments: