Monday, October 09, 2006

Bilene våre og han som liker dem best

Jeg tenkte å vise dere litt hvordan vi kommer oss fra a til b her borte. Jeg synes jo det er litt morrsomt siden min bror fortalte meg at bil modellene våre ikke er veldig vanlige i Norge. Først må jeg nå vise August frem. Han liker å sitte bak rattet å kjøre bil.




Vi har nå to biler. Den ene er vel mest ment for jobb, siden den kan transportere materialer og verktøy. Det er en Toyota Tacoma. Da vi skulle kjøpe ny bil forlangte jeg en med fire dører og baksete slik at vi kunne ha plass til fremtidlige barneseter og slikt. Vår andre bil ble kjøpt inn for nesten et år siden. Det er en Honda Element. Det er jeg og August som kjører rundt i den. Jeg måtte sette inn et bilde av de flotte bildørene våre. Det er veldig greit å ta August inn og ut av denne.




Så nå har jeg oppdatert dere om våre fremkomstmidler. Da jeg flyttet over hit hadde vi bare syklene våre. Vi syklet over alt. Jeg var i god form da, nå kjører jeg stort sett over alt slik som alle de andre amerikanerene. Jeg holder jo på å finne ut at jeg nesten ikke trenger å forlate bilen (se tildligere post om drive thru banking).

1 comment:

Anonymous said...

Hei!
For en stilig bil du og August kjører rundt i!!Har aldri sett at dørene kan åpnes på den måten før.
Kan tenke meg at August liker å sitte bak rattet ja,typisk gutter det.Synes han ligner mest på deg,blir koselig å se han i virkeligheten snart!
Klem fra Sissel