Saturday, October 14, 2006

Tante Solveigs strikkede plagg 1

Hei,
Jeg har bestemt meg for å lage et lite innslag på min blogg som heter Tante Solveigs strikkede plagg. August har jo fått så mange fine plagg fra henne. Han er nå så fin i dem også, så nå skal jeg passe på at flere av dem kommer opp på bloggen. Disse bildene tok jeg denne uka, så de er nye. Om dere har noen spørsmål ang plaggene (navn og mønster f.eks. ) kan dere jo skrive dem inn, så får jeg forske litt (eller rettere sagt spørre tante).






1 comment:

Anonymous said...

hei.så fin en gutt.han kler da hva som helst.stolt at du har laget en side av mine produkter,du kommer da på alt.har vært noen dager i theim i høstferien i leiligheta.espen var i bergen hos anna.alt bra her.håper dere kan komme overraskende til 60 årsdagen til din far.ha ha.du og august kan da komme hvist ikke kith kan komme da så kommer han etterpå til jul.det har nok vært den største gaven han kunne ha fått å få august til den dagen.hils.klem fra tante