Saturday, October 14, 2006

Jobb 1

Jeg tenkte å vise litt hva jeg driver med for tiden. Her er et av husene vi jobber i. Vi hjelper til med opp pussingen av dette huset. Vi gjør nå bare snekringen innendørs. Dette er nå et av flere hus vi jobber med, men det er her jeg jobber så nå får jeg vist dere litt hva jeg gjør.


disse menneskene har jo litt penger. Fruen i huset er direktør for Amazons matvare program, og han jobber i Starbuks (kaffe). Rommet jeg har jobbet i kalles the sunroom. Her har jeg laget noen søyler. Jeg er nå litt stolt av dem. Ellers har vi gjort alle listene tak, gulv og rundt dører i dette huset.




Her er mitt neste prosjekt. Jeg knipser et nytt bilde når det er ferdig, så får dere se hva jeg har gjort med denne trappa.



Jeg får vise dere flere jobb bilder senere også. Vi har jo noen som jobber for oss også, så vi har 4 prosjekter gående samtidlig. Det er litt mye stress, men det går nå.

1 comment:

Anonymous said...

Imponerende..Hvem skulle tro at du skulle bli en dyktig snekker:) Klem Mona