Monday, January 15, 2007

Gratulerer Onkel, bror og sviger



Gratulerer med jobben bror. For dere som ikke har hørt den store nyheten kan jeg fortelle at Vegard skal flytte hjem til Kristiansund igjen. Han dager som Oslo gutt nærmer seg slutten. Morrsomt. Han skal nå drive en av de store nye butikkene som kommer til byen. Det er den som holder på å bli bygget på løkkemyra bak Ello. Jeg får reklamere mer siden.
Akkurat nå er min bror i Alpene for å stå på snowboard. Han koser seg der.

Her i Seattle er det kaldt og vi har faktisk snø igjen. Det har nå ligget i flere dager. Temmelig ulikt dette området. Vi holder nå oss mest innendørs. Hver morgen må jeg skrape is. Det er vel på tide å invistere i en skrape. Jeg hadde aldri trodd jeg hadde fått bruk for det her i Seattle. Her nede i sentrum er det normalt aldri noe snø. Det har snødd her en gang for to år siden, men i vinter har vi hatt snø mer enn en gang. August liker bare å gå i snøen. Han synes fortsatt at det blir for kaldt å leke i den.
Nå sitter forresten August å ser på en av dvdene jeg kjøpte da jeg var hjemme. Elias. Han liker den veldig godt. Jeg lar han se en eller to episoder nesten hver dag. Det blir barne tven hans det. Jeg syntes serien er godt laget også, så når vi ser en ny episode ser jeg den sammen med han.
Nå fikk han tak i fjernkontrollen, så alt ble på svensk. Det er vel på tide at jeg avslutter før han har programert om spilleren vår.

No comments: