Friday, February 23, 2007

Hjemme med August




I dag ringte de fra barnehagen. August hadde kastet opp. Han kastet opp i går også, men ikke etter at han kom hjem. Så jeg sendte han i barnehagen, og så fikk jeg telefon. Det virker nå som han er i form, men han er nå veldig kosete. Nå sitter han rolig i fanget mitt mens jeg skriver. Det er ikke helt vanlig. Han koser med en bamse, og smokken sin. Han har smokk ennda. Keith liker den ikke så mye. Han vil helst at den skal bli kuttet helt ut. Keith hadde ikke smokk da han var liten. Jeg derrimot hadde smokk helt til jeg ble fortalt at pippipene hadde tatt den. Augusts lege mente at han burde kuttet den ut før bursdagen sin. Vi han nå kuttet bruket litt. Keith og jeg måtte finne en løsning vi begge likte. Det ble til at August kan bruke smokk når han er i sengen sin eller når vi kjører bil. Han får også bruke den ekstra når han er syk. Grei løsning det. Så nå er han syk og sitter i fanget mitt med smokken sin.

2 comments:

Anonymous said...

hei.glad for at du likte klærene til august.kom fra trondheim i dag.drar nok oppover igjen om fjorten dager.strikkeplaggene er ikke fra meg men besteforeldrene,jrghar bare strikket.det er mor din som har valgt mønster og far din fargene.ha ei fin helg.håper august er bedre nå.gi han en klem .klem fra tante

Anonymous said...

hei.i dag har det vært mildt og fint vær.fikk litt vårfornemelse.alt bra her.frank er dratt på arbeid så det er jeg og marius som er hjemme.espen er i bergen hos anna,han har vinterferie denne uka.aina skal koble til telefoni med kamera så du får nok telefon fra henne da.vi må vel ordne noe slik vi å.artig å få se august.du må ta bilde av han med strikkeplaggene så jeg får se han i det.noe nytt her er det ikke.det skjer nok ikke så mye her.hils,klem fra tante