Tuesday, February 13, 2007

Tante Solveigs strikkede plagg5




Her ser dere den nydelige bunaden tante strikket for August i fjor. Han var så fin i den. Triste greier at han voks ut av den. Han brukte den på 17, som dere ser her. Vi gikk i tog sammen med de andre fra vår norske lekegruppe. Vi fikk til og med pris av 17 mai komiteen. De syntes vi og barna var så flotte. Jeg var nå så stolt av min lille solstråle. Vi fikk brukt den i et bryllup også. August var nå midtpunktet der også. Brudgommen syntes det var så morrsomt å bære rundt på August. August danset til musikken og var blid hele tiden.

Nå tror jeg at jeg ikke har flere gamle bilder med strikkede plagg dere ikke har sett, men jeg har nå noe liggende her som August snart er stor nok til å bruke, så det kommer mer.

4 comments:

Anonymous said...

hei,jeg ser gutten trenger nye plagg ha ha.han vokser fort så det er nok ikke lenge før han passer mariusgenseren.den fra besteforeldre passer han nå for jeg har strikket så han får brukt den før sommeren.alt bra her.klem fra tante

Anonymous said...

Hei Monica!
Tusen takk for tegninga fra August,den kom i posten i dag.Det var kjempekoselig,og har allerede fått plass på kjøleskapet.
Her er det vinterferie denne uka,jeg og guttene har gått en tur i skogen i dag.Camilla er med mormor og morfar på Oppdal.
Ellers skal jeg jobbe fire dager denne uka,og på lørdag drar vi en tur til Batnfjorden.

Hils til Keith og gi August en god klem for tegninga!
Klem fra Sissel

Anonymous said...

hei.takkfor valentinhilsningen fra august.det var koselig.det passet bra at jeg var der da du ringte.august så vel bra lur ut.han hadde fått mye krøller,dere må ikke snaue han nå,han er så fin med det håret.har baket kryddersnurrer i kveld som jeg skal ha med til espen.vi drar på onsdag.har bestilt fly og hotell nå,vi og aina og vegars skal til bergen 28 april på konsert med roger water .gleder meg til det.hils fra oss. klem fra tante

Anonymous said...

Hei Monica!
Gratulerer med dagen!Håper du har hatt en fin dag med tid til litt feiring.
Klem fra Sissel