Saturday, December 19, 2009

Nye sko

Aspens Keen sko
August Merrel sko

Jeg fikk julegave fra Mamma og Pappa til gutta, og jeg kjøpte blant annet sko til dem. Vi har begynt å bruke dem allerede. Har litt problemer med å kjøpe vintersko her borte. Det er liksom ikke kaldt nok til skikkelige vintersko og ikke varmt nok til å bare ha joggesko. Etter å ha snakket med noen som jobber i skobutikker og lest litt på nettet valgte jeg å finne sko som har tykke såler og tåler vann. Hun som jobbet på butikken fortalte at med slike sko og sokker av ull er vi godt rustet for vinteren her i Seattle. Vi har mange Ullvang sokker, så guttas føtter har det bra nå. Jeg er alltid kald på beina selv, så jeg ordnet meg sko med tykkere såler og sokker av ull også. Jeg holder meg varm nå, og det er deilig.
På ekstra våte dager har vi jo fine støvler til gutta, så da kan vi gå ut å hoppe i søledamer, og om det blir snø igjen i år nøyer vi oss med korte besøk ute.

3 comments:

Anonymous said...

hei.pakken kom i dag,tusen takk.har overført til deg.hurra siste dag på arbeid i dag.klem fra tante

Monica said...

Flott at dere fikk den før jul.

Anonymous said...

god jul til dere alle.klem fra tante