Monday, August 09, 2010

Vi har flyttet

Endelig har vi kommet inn i vårt hus, og endelig er vi tilbake på nett. Vi bor fortsatt med esker over alt siden vi ikke har flyttet inn i hele huset vårt ennda. Vi har nemlig snekkere her hver dag nå, så alt er støvete og under konstruksjon.

Jeg har sultne gutter her nå så dette er alt jeg har tid til nå. Jeg må gå ut å se om jeg kan lage mat. Jeg har ute kjøkken nå med kjøleskap. Vi har ikke skikkelig kjøkkengulv, men Keith sier at det blir neste uke eller om jeg er heldig denne uka.

2 comments:

Anonymous said...

hei.gratulerer med nytt hjem.det må da være deilig å ha litt plass.guttene er vel storfornøyd med soverom.kanskje august har teltet ha ha.hils.klem fra tante

Monica said...

Gutta er fornøyde. De trives godt og har funnet seg en ny bestevenn allerede. Naboen har en gutt halvt år yngre enn August. De har allerede funnet seg en snarvei til hverandres hus.