Monday, December 13, 2010

Gutta koser seg

Her er jeg og August ut på butikken en tur, og den lure gutten fikk overtalt mor til å sette seg ned litt og spise is. Det er vel viktig å ta seg tid til slike ting også. Han var nå meget fornøyd som dere ser.

Her er et skilt som butikker og resturanger bruker å sette frem når de må vaske gulvet og det blir vått. En må jo passe seg for glatte gulv her så en ikke blir saksøkt om noen glir. Mamma, jeg og Aspen var på Starbucks da mamma så dette skiltet. Hun spurte om jeg ikke kunne ta et bilde.
Jeg tok også bilde av gutten som kan kose seg. Han og Bestemor tok seg en kafe tur nesten hver dag til Starbucks, etter at Bestefar fulgte August til skolen. Aspen valgte seg en sjokolademelk, mens bestemor koset seg med kaffe. Gutten passet også på å få nogot attåt også. Han tok dermed med seg sakene sine til barnebordet. Satte seg ned med godsakene sine, og så igjennom bøkene som de har i en kasse ved bordet. Bestemor fortalte at gutten kunne sitte der lenge og kose seg. Hun kunne alltid ta det rolig med kaffen sin for Aspen hadde det ikke travelt.
Jeg måtte derfor være med en dag slik at jeg kunne ta et par bilder av de to.

No comments: