Thursday, December 16, 2010

Tante Solveig har strikket igjen...





Desember måned er nå alltid en god måned. Her tikker det inn både julepakker og julekort fra Norge. Det er alltid godt med hilsener fra gamlelandet. Har så langt fått to store esker med julepakker, gotteri, blader og andre ting. Jeg elsker jo å lese litt ukeblader, og når jeg er ferdig går de videre til mine Norske venner her borte.

Jeg var nå ekstra spent på pakken jeg fikk fra Tante Solveig. Jeg begynte nemlig å strikke en genser til meg selv da jeg var i Norge i vår. Jeg strikket meg fast i løpet av tiden tilbake her i Seattle. Mamma tok genseren med hjem til tante da de var her. Tante fortalte at hun var ferdig med den og at den kom i julepakken. Den var kjempefin og satt bra. Den er god og varm og veldig konfortabel. Jeg fikk August til å ta et bilde av Mammaen sin, så bildet er her under.

Tante hadde også sendt med noen kjempeflotte julekuler, som nå henger på treet vårt. De er utrolig fine som dere ser på bildene over.


3 comments:

Anonymous said...

Hei Monica
Du er kjempefin i genseren. Si til August at han er flink til å ta bilde av mamman sin
Mamma

May-Britt said...

Kjempe fin genser ja, så syntes jeg forresten at du ble veldig fin med det korte håret! De julekulene er veldig fine, de er blirr veldig populære å lage her hjemme denne jula:-)

Anonymous said...

hei.har fått pakken fra dere og sjokoladen er gjømt bort til julaften da skal vi kose oss med den.aina og marius er hjemme nå. vi ønsker dere alle en god jul.juleklem fra tante