Tuesday, March 29, 2011

Vår i været

Her er et lite bilde fra forrige sommer. August leker med Lukas. Jeg fant bildet på hjemmesiden til Kidsco, hvor August og nå Aspen går. Syntes det var fint, så jeg ville dele det med dere der hjemme.

Her borte har det blitt vår. Det er deilig. Blomstrene har begynt å spre sine flotte farger. Best av alt er at det er varmere. Det er vel på tide til å henge bort vinterjakka. Ingen flere hanskedager eller luer. Gutta er fornøyd også, og spørr stadig om det er sommer. De vil ha på seg shorts, men må nok vente litt til.

Her har vi fått litt utvikling i huset. Har nå to snekkere som har begynt på kjøkkenet vårt. Jeg skal få kjøkkenskap. Spennende. Ellers har vi vært på tur i helga, men det skal jeg fortelle mer om siden når jeg legger inn bildene.

Keith begynte på skolen igjen i dag. 11 uker med stress før sommeren er her. Det er da fri fra midten av juni til midten av september. Vi holder vel ute dette kvartalet også...

No comments: