Friday, April 15, 2011

Uke oppdatering

 Litt hektisk her borte om dagen. Jeg jobber jo både med vår bedrift og så har jeg jo min Voicebox jobb. Det blir derfor litt lite daglige oppdateringer, men jeg tar det igjen med en lengre ukeoppdatering ser det ut til.





Her holder gutta på å hjelper Keith med å bygge en modell for en av fagene Keith tar. Dette er en del av et hus i riktig størrelse. Gutta var veldig opptatt med å hjelpe. Etter hvert fant de også ut at de kunne snekkre leker til seg selv. De laget derfor et troll, og var veldig fornøyd selv. Nå kan vi lage 100 leker ropte de begeistret.
Da Bestemor var på besøk var denne Starbucks cafeen stamstedet til Bestemor og Aspen. Jeg spurte han en dag vi var i Queen Anne sentrum hvor han ville gå, og van pekte ut stamkneipa.

De hadde ikke sjokolade melk igjen, så det ble juice. Ved siden av drikken måtte han ha noe å spise også. Valget falt på kake på pinne. Dette er en ny ting her borte som er veldig populært for tiden. De lager små runde baller av kakedeig. Den blir så pyntet og har selvfølgelig en pinne. De ser veldig delikate ut. Her fant jeg noen gjennom Google for å vise dere.

Denne var litt morrsom nå i disse påsketider.
August var veldig fornøyd, og jeg syntes valget var bra. De er jo ikke så store, så da går det jo å gi de en selv om det ikke er lørdag...
Gutten går alltid bort til sitt faste sete ved barne bordet når vi er her. Han liker rutinene sine selv om det ikke er så alt for ofte at vi drar hit. Etter maten vil han leke litt før vi drar videre.

På søndagen ville jeg overraske Keith med ren bil, så vi dro til et bilvaskeri. Tok noen bilder av gutta mens det hele pågikk. Syntes de hadde så flotte annsiktsuttrykk mens det hele pågikk. 



Avslutter i dag med et par bilder av vår lesehest. Første bilde i bilen og det under i en bokhandel. Han liker bøker og liker at vi leser til han.

No comments: