Monday, April 11, 2011

Vår og T-Ball sesong

 Først må jeg jo skryte litt av det fine vår været vi har hatt. Det blomstrer, som dere ser. Gutta trenger ikke lengre vinterjakkene sine. Det er deilig.
 På tur til skolen en fin dag forrige uke.


 Dette bildet er tatt på universitetet. De har en park der som er omringen av Cherry Blossoms. Ikke så bra for allergien min, men vi var der ikke så lenge. Det tar vel noen dager, så mørkner de og holder seg slik til høsten. Det er nå bare når de er i blomst at jeg har allergi, så jeg er nå bare plaget noen få uker.
 Med våren kommer også T-Ball sesongen. August har et lag som heter Doctors Express. De er sponset av et lege kontor som heter Doctors Express. De har to lag i serien deres som er sposet av to ulike pizza steder, og et lag etter et sted som selger pølse med brød. Det er nå litt morrsomt at ting er anderledes enn der hjemme. Vi hadde åpning for ikke så lenge siden. Da fikk de uniformene og det skulle bli tatt bilde. Vi får de ofisielle bildene siden, og regner med at jeg scanner de inn.

 Aspen har selvfølgelig hanske han også. Han er jo med på treningene, så han vil jo gjerne være en av gutta (gjensyn med genseren fra Tante Solveig).


 Gutten stiller opp til fotografen, og da må jo mor knipse litt også.
 Her er Benjamin, nabogutt, lagkamerat og bestevenn.
 En annen sposor er en youghurt is plass og de kom og delte ut gratis youghurt is. Den var veldig god, så jeg regner med at det blir noen besøk dit i løpet av sommeren.
 Her er August sammen med Domi, klassekamerat, motspiller og bestekamerat.

Her er laget med trenere.
Gooooo Doctors express....
 Her er noen bilder fra en trenings økt. Dette var den siste økten med trening. Resten av sesongen spiller de kamper mot de andre lagene i ligaen.
 Når de andre har caps og skjørte med nummer må jo gutte ha det også. Jeg må nå si at denne gutten er nå like flink som mange av Augusts lagkammerater. Vi trener jo litt i bakgrunnen når vi er på treningen.
 På slutten av sesongen får alle pokal for her er alle vinnere.
I dag skal vi på kamp igjen for nå skal vi ha to kamper i uka frem til begynnelsen av juni. Det er godt sola skinner...

No comments: