Monday, May 16, 2011

Det regner her også, men...

...I morgen blir det sol. Det ser ut til at vi får sol og rundt 20 grader resten av uka også. Det skal bli så godt. Jeg har derfor bestemt at jeg må begynne med hagearbeid. Jeg har jo aldri gjort noe i hagen før. Jeg har aldri hatt hage før, men selv jeg ser at ting gror litt vel fort. Ugresset har tatt over. Jeg er nå litt bekymret for at jeg skal dra opp feil plante, men jeg tenkte at jeg får begynne med de som jeg vet er ugress. Det har kommet masse fine blomster i hagen, så jeg regner med at jeg setter inn noen bilder når jeg får begynt.

Ellers har vi feiret Augusts bursdag. Det står igjen en feiring til. Vi skal møte Keiths foreldre og bror i løpet av uka. Det kommer flere bilder og sammendrag fra feiringen senere tenker jeg. I morgen blir det 17 mai tog. Jeg får se om jeg rekker å stryke skjorter. I ettermiddag skal vi spille T ball igjen, så vi kommer sikkert ikke hjem før rundt 19, og da skal vel alle fores. Det er travle dager.

Bildet over er av Aspen og en kamerat fra barnehagen. De er av og til på utflukter. Aspen har på seg ryggsekk. Tiden flyr og jeg skal nå hente August. Hente betaling fra en bygger, hente Aspen, hente Keith dra på kamp....

1 comment:

Aina said...

Hei!!!
Jeg måtte le når jeg leste dette!!Så liksom for meg hele greia:o) Vi hadde flere hjemme hos oss på en liten champagnefrokost. Hyggelig var det:o) Dro til byen etterpå, men syns det blir bare kaos når det er så masse folk!!Neste år blir vi nok mest sannsynligvis bare hjemme, hvis ikke jeg får skaffet meg bunad som jeg må ut og vise frem da:o)