Saturday, July 07, 2012

Forsinkede vinter og vår bilder

 Jeg har ikke vært så flink til å oppdatere i løpet av vinteren og våren. Jeg hadde et lite lager av ubrukte bilder så jeg tenkte at jeg kan nå sette dem inn. Her viser Aspen frem en robot vi lagde av papp. Han var veldig forøyd. Det er vel litt vanskelig å se at han har tegnet på den.Under holder August på å klippe ut biter til roboten han skal lage. Aspen har frresten på seg sitt kostyme fra Halloween. Han liker å kle seg ut.


 Her fåt jeg kyss av min kysseglade gutt. Vi er ute å spiser på et av guttas favoritt steder, de elsker bean and cheese burrito. Når Keith går på skolen er vi her vel en dag i uka. Nå i sommer har det blitt litt mindre, men vi stikker nå innom av og til fortsatt. Gutta forlanger det.


 Bildet over er tatt i en bokhandel. Vi liker å stikke innom dem når vi har en regnfull dag. Bildene under er fra et bibliotek. August leser for Aspen.


 Pakke fra Norge, så gutta viser frem filmene de fikk. De liker knerten og vi har nå sett alle tre knerten filmene vi har. De likte bestemor og de åtte ungnene også. Ole Brum var sånn midt på treet for mine tøffe gutter.
 Over hos Keiths foreldre er de ute å leker med sine fjernstyrte fly. Jeg laget en rød ring rundt flyet. Dette bildet er sikkert tatt litt etter jul.
 Her er den fantastiske frokosblandingen de lurte meg til å kjøpe. Full av sukker og farger. De spiste en bolle hver, men likte den ikke noe særlig. Jeg syntes det var greit å kaste denne etter at vi prøvde et par frokoster til.

 Jeg tok dette bildet en kveld jeg var å gikk en tur. Vi bor ikke så langt unna denne parken, så om jeg er ute å går er det alltid fint å spasere i dette området.
 Aspen er ute å spiser, men likte det ikke så særlig. For mye grønt...
 Jeg prøver jo å få de til å spise litt grønnsaker, så innemellom prøver en å inspirere litt slik at maten skal være litt gøy...
 Keith hadde et lite kunst prosjekt i en av sine klasser. Vi ble tatt med inn for å finne materiale for Keith. Han trengte lange strå og gress. Gutta og jeg tok utfordringen. Vi kjørte litt rundt for å finne noen områder som hadde fått vokst fritt.
 De syntes dette var kjempegøy og spurte stadig om pappa ikke hadde flere prosjekter.

 Sist har vi noen bilder fra påsken. Jeg er påskeharen her i hus og passer på at vi har masse egg jeg kan fylle opp og gjemme rundt omkring. I år var det bare August og Aspen som lette etter eggene. I fjor hadde vi naboen også, men de var borte denne helgen. Gutta syntes vel det var like spennende uten Ben. Ben er nemlig ferdig med å tro på påskeharen. Jeg tror nå gutta mine vet at han ikke finnes, men de liker å late som om han finnes. De er vel redde for at eggene stopper opp om de konfronterer meg med virkeligheten. Jeg synes det er morrsomt å gjemme dem og la de springe rundt for å finne dem. Første gang jeg skulle bruke hageslangen i år fant jeg et plastikk egg gjemt. Begynner å lure på om det er flere igjen der ute.

 Vi har også et påske egg vi har fått fra Norge. Det blir vel litt mye gotteri, men gutta skjønner at vi lagrer det og deler ut litt etterhvert. De får nå ha eggene sine litt alene og det er utrolig hvor fort gottet forsvinner. Her ser de på en film og koser seg.

No comments: