Wednesday, July 18, 2012

Ny hårklipp og nye sko


 Her er noen bilder jeg tok med dataen. I forrigårs fikk gutta ny hårklipp. Vår snekker Rick kom over og klippet dem. Jeg og Keith er litt ueninge med hårsveisen til de to. Jeg liker det litt lengre og rufsete, mens han liker det kortere. Vi har dermed funnet ut at vi klipper det så får det gro litt lengre enn han liker det og være litt slik en stund før de blir klippet.
 Gutta poserer ivrig hver gang kameraet kommer og særlig når vi tar bilde på dataen for der ser de seg selv.

 Vi tok disse bildene før de sprang ut for å leke i sine nye sko.
 Her er skoene de valgte. August har fjæring, mens Aspens lyser opp. Aspen jobbet hardt med å få de til å lyse for dere.


Det er forresten bare Sketcher sko som gjelder for gutta. Vi dro først til en stor matbutikk som selger et utvalg av disse skoene, de selger alt fra møbler, mat til klær og sko. Gutta fant noe de likte der, men de hadde ikke Augusts størrelse. Jeg lurte på om vi kunne bestille på internett, men han ville ha dem samme dag. Vi måtte dermed kjøre til et kjøpesenter hvor de har en egen Sketcher butikk. Der hadde de hva gutta trengte. I steden for poser fikk de også nylon sekker til å bære skoene i. De ville nemlig ikke ha de på for de ville at de skulle være rene til de kom hjem for å vise dem til nabo gutten. Han var forresten like ivrig med at de hadde fått nye sko. Han fikk nemlig et nytt par for en ukes tid siden. Resten av ettermiddagen løp de alle rundt i skoene sine. August var litt skuffet i begynnelsen da han prøvde disse skoene i butikken. Han drev å hoppet for han trodde at han kom til å få en boost p.g.a. fjæringen. Jeg håper denne Sketchers perioden går over snart for jeg liker vel sko som er litt mer tonet ned. Gutta er fornøyde så det er viktigst.

No comments: