Tuesday, August 07, 2012

Alba

I dag var hele familien med da jeg skulle til lgetimen min. Først hadde jeg ultralyd, hvor vi fikk dette bildet. Gutta syntes det var stas å se søstra si. Vi syntes nå hun ser fin ut. Aspen så noen andre bilder tatt på samme måte og han syntes de så ut som troll. Han nevte ikke dette da han så dette bildet, men han passet vel på å ikke si noe høyt til oss...
Uansett jenta er litt større enn gjennomsnittet her borte, og alt ser bra ut. Selv synes jeg hun er meget aktiv der inne, men jeg klager nå ikke. Det er bedre med noen som vet å sparke fra seg eller gå rundt å være bekymret for lite bevegelse.

Etter ultralys og vanlig snakk med min lege fikk både jeg og Keith en oppdatering med en sprøyte. T-dap heter den. Gutta har den allerede, men vi manglet den vist. Det går bra for meg, men Keith har blitt litt døsig og armen gjør litt vondt. Gutta var nå veldig ivrig når han fikk sprøyta satt. De hadde begge hodene sine 10 cm fra sprøyta for å følge med. Sykesøstra syntes dette var litt morrsomt. Før hun kom inn hadde jeg fortalt gutta at pappaen var litt nærvøs for å ta sprøyter. Aspen tegnet da en strek figur med store øyne og krøllete lepper og fortalte at dette var pappaen hans da han fikk sprøyte. Vi lo godt. Vi glemte også igjen tegneboken for om jeg hadde den her skulle jeg ha scannet inn denne tegningen. Jeg skal hente den i morgen. Kanskje jeg får gjort det da.

Nå er gutta over å leker hos naboen og Keith tar sin lur.

2 comments:

Anonymous said...

hei. det blir vel ei stor frøken dette. artig for guttene å få følge med på dette. her er alt ok. regn og tåke , begynner på jobb om en uke. ferien går fort.hils.klem fra tante

Monica said...

Her borte har vi skolestart 5 September. Keith begynner rundt den 20ende. Sol og sommer her nå så vi nyter nå dagene.
Gutta ser frem til å få en søster. Vi får se om de liker det like mye når hun gråter...