Saturday, August 18, 2012

Verdens største vannblemme??

Har dere sett noe lignende. Jeg har flere bilder, men jeg synes dette er så groteskt at jeg klarer ikke å se på de. August fikk et innsekt stikk på den andre foten. Nesten under fotsålen, så han gikkk litt rart neste dag. Det resulterte i denne vannblemmen. Jeg tåler ikke så mye slike ting, så for meg var dette en hard oppgave å håntere. Jeg kan fortelle at den fikk et hull og så forsvant den bare for å komme tilbake neste dag. Etter denne dagen forsvant den igjen og er nå borte. Hunden under gror fint. Vi har brukt salve med antibiotika og når han har hatt sko på så setter vi på en liten bandasje. Han er også flinkere med å gå med sokker nå.

Jeg var litt løsmunnet da jeg så blemmen for første gang og sa til August at jeg aldri har sett en slik stor blemme før. Gutten ble litt redd, så jeg rodde meg fint inn igjen. Nå går han rundt å tro hele familien har hatt en slik blemme tidligere.



2 comments:

May-Britt said...

Wow, det må jeg si! Den var vanvittig! Jeg klør i fingrene ettermæle,stikke hull på den :-) he, he bra den gror godt!

Anonymous said...

Hei, dette kan tyde på allergi mot både teipen og fukt allergi også og det man kaller sensitiv hud. Jeg har hatt mange slike blemmer før jeg har gått lang distanse marsjer med marsjtøvler før. Skyldes høy varme og fuktighet.