Wednesday, July 11, 2012

Sandkassa til gutta



 Forrige uke trengte jeg en lur midt på dagen. Keith tenkte at det var på tide at gutta skulle få sand i sandkassa si. Vi har latt den stå tom en stund. Han tok derfor med seg gutta ned og kjøpte et lass. Jeg våknet etterhvert av at det var mye støy utenfor vinduet midt. Jeg kom meg etterhvert ut av sengen og gikk ut. Der var Keith, gutta og naboene i full gang med å fylle sandkassa. August og Aspen var veldig ivrige. De fortalte meg i referat hva som var igang med å skje. Jeg fikk med meg de siste lassene med sand som har gått fra gata opp til sandkassa.
 Neste dag hentet vi resten av sanden. Keith hadde kjøpt et lass, men de hadde ikke hatt plass nok i lasteplanet, så han kunne komme å hente resten senere. Bildene her er en miks av de to dagene. Øverst ser dere at de faktisk har en sand som heter "play sand".  Ben og Augsut var ivrige med å bære opp sand. Det var nå ikke så mye i bøtta, men det hjalp kanskje på. Keith hadde selv 50 turer opp til sandkassa med to bøtter. Han var sliten etterpå.
 August viser hvor sterk han er...

 ...og hvordan en tømmer en bøtte med sand.

 Her er kassa full av sand. Jeg kan fortelle at de har bodd der de siste daene. De graver og bygger. Drasser opp bøtter med vann til sine vulkanoer.

 Her sender August en hjerte hilsen til dere alle. Han liker å bli tatt bilde av og vet alltid en ny vinkel slik at mor må knipse litt.

1 comment:

Anonymous said...

hei. tenker de er glad for å få sand. nå vet du hvor de blir å tilbringe dagene. har aina med fam her, det er så koslig. mye eline kos nå. har hadd en del meld fra marius, de skal bo på hotell til mandag for de holder på å ordne seg med bosted. han sier det minner mye på usa og asiatisk . mye asiatiske matbutikker og det passer da han bra. ellers ikke mye nytt. hils alle 3 guttene. klem fra tante